The Walking Dead – Leaked Audio Transcript

WARNING: This article contains major spoilers from the upcoming season 6 finale of “The Walking Dead.” Read at your own risk.

Be sure to like The Walking Dead Fan Base Facebook page for exclusive content and future spoiler articles!

The audio of Negan’s (Jeffrey Dean Morgan) much awaited entrance scene was leaked online, but has been since removed from most sites. However Film and TV Nerd has a transcript of the entire scene, so once again read on at your own risk!

Although the 11-minute sound clip is not of crystal-clear quality, the dialogue between the characters is definitely audible. So Again be warned as the Transcript follows!

————————————————————————–

[394] Maggie?
[395] On your knees!
[396] All right! We got a full boat.
[397] Let’s meet the man.
[398] We piss in our pants yet?
[399] Boy, do I have a feeling we’re getting close.
[400] Yep.
[401] Gonna be Pee-Pee-Pants City here real soon.
[402] Which one of you pricks is the leader?
[403] It’s this one.
[404] He’s the guy.
[405] Hi, you’re Rick, right?
[406] I’m Negan.
[407] And I do not appreciate you killing my men.
[408] Also, when I sent my people to kill your people for killing my people,
[409] you killed more of my people.
[410] Not cool.
[411] Not cool.
[412] You have no idea how not cool that shit is.
[413] But I think you’re gonna be up to speed shortly.
[414] Yeah.
[415] You are so gonna regret crossing me, in a few minutes.
[416] Yes, you are.
[417] You see, Rick, whatever you do, no matter what,
[418] you don’t mess with the new world order.
[419] New world order is this, and it’s really very simple.
[420] Even if you’re stupid, which you very may well be,
[421] you can understand it.
[422] You ready?
[423] Here it goes. Pay attention.
[424] Give me your shit
[425] or I will kill you.
[426] Today was Career Day.
[427] We invested a lot so you would know who I am
[428] and what I can do.
[429] You work for me now.
[430] You have shit, you give it to me.
[431] That’s your job.
[432] Now I know that is a mighty big,
[433] nasty pill to swallow.
[434] But swallow it, you most certainly will.
[435] You ruled the roost.
[436] You built something.
[437] You thought you were safe. I get it.
[438] But the word is out
[439] that you are not safe.
[440] Not even close.
[441] In fact, you are pegged.
[442] More pegged if you don’t do what I want.
[443] And what I want is half your shit.
[444] And if that’s too much, you can make, find or steal more
[445] and it’ll even out sooner or later.
[446] This is your way of life now.
[447] The more you fight back, the harder it will be.
[448] So if someone knocks on your door,
[449] you let us in.
[450] We own that door.
[451] You try to stop us, and we will knock it down.
[452] You understand?
[453] What? No answer?
[454] You don’t think you were gonna get through this
[455] without being punished now, did you?
[456] I don’t want to kill you people.
[457] Just want to make that clear from the get-go.
[458] I want you to work for me.
[459] You can’t do that if you’re dead, can you?
[460] I’m not growing a garden.
[461] But you killed my people. A whole damn lot of them.
[462] More than I’m comfortable with.
[463] And for that, you’re gonna pay.
[464] So now…
[465] I’m gonna beat the holy hell out of one of you.
[466] This is Lucille,
[467] and she is awesome.
[468] All this…
[469] All this is just so we can pick out which one of you
[470] gets the honour.
[471] I gotta shave this shit.
[472] You got one of our guns.
[473] Yeah, you got a lot of our guns.
[474] Shit, kid.
[475] Lighten up.
[476] At least cry a little.
[477] Jesus!
[478] You look shitty.
[479] I should just put you out of your misery right now.
[480] No! No! No!
[481] Stop it!
[482] Nope, get him back in line.
[483] Don’t.
[484] Don’t.
[485] Don’t.
[486] Don’t.
[487] Don’t.
[488] A ll right, listen.
[489] Don’t any of you do that again.
[490] I will shut that shit down, no exceptions.
[491] First one’s free, it’s an emotional moment.
[492] I get it.
[493] Sucks, don’t it?
[494] The moment you realise you don’t know shit.
[495] He’s your kid, right?
[496] This is definitely your kid.
[497] -Just stop this! -Hey!
[498] Do not make me kill the little future serial killer.
[499] Don’t make it easy on me.
[500] I got to pick somebody.
[501] Everybody’s at the table waiting for me to order.
[502] I simply cannot decide.
[503] I got an idea.
[504] Eeny,
[505] meeny,
[506] miney,
[507] mo,
[508] catch
[509] the tiger
[510] by
[511] his toe.
[512] If
[513] he hollers,
[514] let him go.
[515] My mother
[516] told me to pick
[517] the very best one,
[518] and you
[519] are
[520] it.
[521] Anybody moves, anybody says anything,
[522] cut the boy’s other eye out and feed it to his father,
[523] and then we’ll start.
[524] You can breathe, you can blink, you can cry.
[525] Hell, you’re all gonna be doing that.
[526] Look at that.
[527] Taking it like a champ.
[528] Damn!

What did you think of the transcript?

Feedback is always welcome here on wordpress  click here for the facebook page and finally follow me on Twitter @CongertonLee for the latest reviews

contact

 

Advertisements

14 thoughts on “The Walking Dead – Leaked Audio Transcript”

  1. You´re wrong, he said: “Nope, get him back in line” , so it can´t be Maggie, it´s Daryl, that´s because he said “You look shitty” before…

    Like

    1. Glenn flipped because negan was talking about putting Maggie out of her misery because she looks like shit.
      So he tried to I’m guessing charge at him, he’s the one saying “don’t don’t don’t”
      I’m te preview for the episode you see Rick Carl and someone else carrying somebody in a sheet or something that is Maggie before they see negan I believe.

      Like

    2. He said, “Jesus, you look shitty,” which made me wonder for a second if he was literally talking to our character, Jesus. It seems to be Maggie that he was referring to, causing Glenn to freak out.

      Like

    3. He said “you look shitty to Maggie” it’s not Daryl. Daryl was off to the other side, closer to the motor home. It’s someone on the other side of Carl.

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s